Regular price: $18.75

Free with 30-day trial
Membership details Membership details
  • A 30-day trial plus your first audiobook, free
  • 1 credit/month after trial – good for any book, any price
  • Easy exchanges – swap any book you don’t love
  • Keep your audiobooks, even if you cancel
  • After your trial, Audible is just $14.95/month
Select or Add a new payment method

Buy Now with 1 Credit

By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Buy Now for $18.75

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's Summary

Der Schwertkämpfer Andrej Delany weiß nun, dass er unsterblich ist, denn er ist ein Vampir. Jetzt will er mit seinem Zögling Frederic seine Angehörigen befreien, die die Ritter der Inquisition entführt haben. Doch Pater Domenicus hat mittlerweile die Frauen und Kinder an den muselmanischen Sklavenhändler Abu Dan verschachert. Bald schon hat Abu Dan sie in seiner Gewalt. Andrej, Frederic und Abu Dan werden vom Drachenritter gefangen, ihn umhüllt ein geheimnisvolles Rätsel: er ist der transsilvanische Graf Clad Tepesch, auch Dracul genannt. Dieser möchte nun das Geheimnis von Andrejs Unsterblichkeit erfahren, und dazu ist ihm jedes Mittel recht...
©2000 Wolfgang Hohlbein (P)2013 Audible GmbH
Show More Show Less
No Reviews are Available
© Copyright 1997 - 2018 Audible, Inc