• Unter dem Herzen

  • Ansichten einer neugeborenen Mutter
  • By: Ildikó von Kürthy
  • Narrated by: Ildikó von Kürthy
  • Length: 3 hrs and 52 mins
  • Abridged Audiobook
  • Release date: 02-22-13
  • Language: German
  • Publisher: Argon Verlag
  • 5 out of 5 stars 5.0 (1 rating)

Regular price: $14.28

Membership details Membership details
  • A 30-day trial plus your first audiobook, free.
  • 1 credit/month after trial – good for any book, any price.
  • Easy exchanges – swap any book you don’t love.
  • Keep your audiobooks, even if you cancel.
  • After your trial, Audible is just $14.95/month.
Select or Add a new payment method

Buy Now with 1 Credit

By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Buy Now for $14.28

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Add to Library for $0.00

By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's Summary

Nichts wird sein, wie es mal war. Denn mir ist neulich etwas Ungeheuerliches passiert: Ich habe ein Kind bekommen! Und jeder, der nun zu bedenken gibt, das sei doch ein völlig normaler Vorgang, hat natürlich absolut recht. Es ist nichts Besonderes, wenn ein Baby zur Welt kommt. Außer, es ist das eigene. Was für eine fremde Welt: Nachgeburt, Frühförderung, Stillamnesie, ungeahnte Freude, unerträgliche Angst und überall Pastinakenbrei! Wie ist es, einen Jungen zu bekommen, wo es derzeit doch so out ist, ein Mann zu sein? Warum schreit er? Ist es erlaubt, sich mit dem eigenen Kind zu langweilen? So viele Fragen. Und dann steht irgendwann eine Kerze auf der Torte, jemand sagt so etwas Ähnliches wie "Mama" und du denkst: "Der meint ja mich!".
©2012 Rowohlt Verlag GmbH, Reinbek (P)2012 Argon Verlag GmbH, Berlin
Show More Show Less
No Reviews are Available
© Copyright 1997 - 2018 Audible, Inc