Regular price: $14.95

Membership details Membership details
  • A 30-day trial plus your first audiobook, free.
  • 1 credit/month after trial – good for any book, any price.
  • Easy exchanges – swap any book you don’t love.
  • Keep your audiobooks, even if you cancel.
  • After your trial, Audible is just $14.95/month.
Select or Add a new payment method

Buy Now with 1 Credit

By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Buy Now for $14.95

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's Summary

Esta novela trata de un criminal que asesina a sus víctimas desde una motocicleta y por el pago de unos cuantos pesos. El alevoso crimen del Cardenal Arturo Ramírez, una de sus víctimas, constituye el centro de la narración. Es un relato tan real que no parece una novela, sino la crónica de una época horrenda que vivió Colombia, desvertebrada por la Violencia, la delincuencia común, el narcotráfico y la corrupción política. Época indeseada que puede repetirse en cualquier país con similares características. Fue la primera novela escrita sobre el escabroso tema del icariato. Es utilizada en la cátedra universitaria de Criminología.
Durante varios meses esta novela ha ocupado el primer lugar, en su categoría, entre los "bestsellers" publicados en Amazon, Kindle books. También está disponible en papel. Tiene 176 páginas. Mario Bahamón Dussán, (Pitalito 1945), es un escritor colombiano, autor de otras novelas y relatos.
Please note: This audiobook is in Spanish.
©1988 Mario Bahamon Dussan (P)2013 Mario Bahamon Dussan
Show More Show Less
No Reviews are Available
© Copyright 1997 - 2018 Audible, Inc