Regular price: $4.43

Membership details Membership details
  • A 30-day trial plus your first audiobook, free.
  • 1 credit/month after trial – good for any book, any price.
  • Easy exchanges – swap any book you don’t love.
  • Keep your audiobooks, even if you cancel.
  • After your trial, Audible is just $14.95/month.
Select or Add a new payment method

Buy Now with 1 Credit

By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Buy Now for $4.43

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's Summary

Als François erfährt, wer sein leiblicher Vater ist, hat er nur einen Gedanken: Dieser soll dafür büßen, dass er François' Mutter im Stich gelassen und die junge Violette geheiratet hat. Und so plant er, Violette zu verführen - und sie anschließend fallenzulassen. Doch wie sich herausstellt, hat seine Mutter ihm nicht die ganze Wahrheit gesagt. Und die charmante Violette weckt Gefühle in ihm, die sein Vorhaben schon bald ins Wanken bringen.


>> Diese ungekürzte Hörbuch-Fassung wird Ihnen exklusiv von Audible präsentiert und ist ausschließlich im Download erhältlich.
©2016 Bastei Lübbe AG (P)2016 Audible GmbH
Show More Show Less
No Reviews are Available
© Copyright 1997 - 2018 Audible, Inc