• Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss

  • By: Fredrik Backman
  • Narrated by: Heikko Deutschmann
  • Length: 3 hrs and 35 mins
  • Unabridged Audiobook
  • Release date: 01-26-17
  • Language: German
  • Publisher: Argon Verlag
  • 5 out of 5 stars 5.0 (1 rating)

Regular price: $7.35

Membership details Membership details
  • A 30-day trial plus your first audiobook, free.
  • 1 credit/month after trial – good for any book, any price.
  • Easy exchanges – swap any book you don’t love.
  • Keep your audiobooks, even if you cancel.
  • After your trial, Audible is just $14.95/month.
Select or Add a new payment method

Buy Now with 1 Credit

By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Buy Now for $7.35

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Add to Library for $0.00

By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's Summary

"Ich bitte dich um Entschuldigung. Für alles, was ich in den kommenden achtzehn Jahren tun werde. Für alles, was ich versäumen werde. Alles, was ich nicht verstehe. Für all die Situationen, in denen ich dir schrecklich peinlich bin. Alle Ferienlager, bei denen ich mich freiwillig als Helfer melde. Alle Freundinnen, die du niemals zum Essen mit nach Hause bringst. Für das eine Mal, wenn deine Schule alle Eltern zu einem Brennball-Turnier einlädt und ich die Sache ein kleines bisschen zu ernst nehme. Und für mein T-Shirt mit der Aufschrift 'Echte Männer wiegen über 90 Kilo.'"

Fredrik Backman hat einen hinreißenden Brief an seinen kleinen Sohn geschrieben: Humorvoll und immer direkt aus dem Herzen erklärt er ihm und uns die Welt und alles, was man darüber wissen sollte.
©2012 / 2017 Fredrik Backman (Buchvorlage: Die Originalausgabe erschien unter dem Titel "Saker min son behöver veta om världen" im Verlag Forum, Stockholm) / S. Fischer Verlag GmbH, Frankfurt am Main / Published by arrangement with Bonnier Group Agency, Stockholm. Übersetzung von Stefanie Werner (P)2017 Argon Verlag GmbH, Berlin
Show More Show Less
No Reviews are Available