Regular price: $16.79

Free with 30-day trial
Membership details Membership details
  • A 30-day trial plus your first audiobook, free
  • 1 credit/month after trial – good for any book, any price
  • Easy exchanges – swap any book you don’t love
  • Keep your audiobooks, even if you cancel
  • After your trial, Audible is just $14.95/month
Select or Add a new payment method

Buy Now with 1 Credit

By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Buy Now for $16.79

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's Summary

Ultimo, mozzafiato, volume della Trilogia di Stieg Larsson. Lisbeth e Zalachenko sono sopravvissuti, e vengono ricoverati nello stesso ospedale, in stanze poco distanti. La ragazza è considerata una minaccia dai servizi segreti: se rivelasse il suo terribile passato, l’organizzazione crollerebbe come un castello di carte. Per questo cercheranno di farla interdire e chiuderla in manicomio. Ma Mikael Blomkvist non la lascierà sola, continuando a combattere per fare emergere la verità e le ingiustizie da lei subite.
©2009 Marsilio Editori (P)2011 Emons Italia - Marsilio Editori
Show More Show Less
No Reviews are Available

Customer Reviews

Most Helpful

By Libretto on 05-22-17

La rivincita di Sally

Qui vengono soddisfatti tutti i dubbi ( se ancora ne erano rimasti) sulla vicenda Salander e tutti i nodi vengono al pettine con estrema soddisfazione durante il processo conclusivo. Come sempre la lettura di Santamaria è un pó piatta ma alla fine dopo aver ascoltato tutti e tre gli audiolibri penso anche che sia appropriata. Consigliato come tutta la serie!

Read More Hide me
See all Reviews
© Copyright 1997 - 2018 Audible, Inc