Regular price: $14.64

Free with 30-day trial
Membership details Membership details
  • A 30-day trial plus your first audiobook, free
  • 1 credit/month after trial – good for any book, any price
  • Easy exchanges – swap any book you don’t love
  • Keep your audiobooks, even if you cancel
  • After your trial, Audible is just $14.95/month
Select or Add a new payment method

Buy Now with 1 Credit

By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Buy Now for $14.64

Pay using card ending in
By confirming your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and Amazon's Privacy Notice. Taxes where applicable.

Publisher's Summary

Slashs wahnwitzige Rockgeschichte, die ein Crash-Kurs für alle angehenden Rock-Götter ist. Slash, alias Saul Hudson, geboren am 23.7.1965 in London, ist ein echter "Guitar-Hero". Seine Geschichte, das erste autobiografische Buch eines Mitglieds von Guns'n'Roses, ist beispielhaft und doch einzigartig. Slash erzählt die ganze Wahrheit über seine Jahre als Mitglied in einer der größten Bands des letzten Jahrhunderts und verschweigt nichts.

Der Autor:


Anthony Bozza, Autor und Redakteur des Rolling Stone, ist einer der bekanntesten und profiliertesten amerikanischen Musikjournalisten. Er ist der einzige Journalist, dem Eminem vertraut und dem er Einblick in sein Privatleben gewährt hat. Bozza lebt in New York.
(c)+(p) 2009 Edel Germany GmbH
Show More Show Less
No Reviews are Available
© Copyright 1997 - 2018 Audible, Inc